marți, 10 mai 2016

marți, mai 10, 2016
De curand am achizitionat si eu un mouse Marvo M316. Toate bune si frumoase pana sa inchid PC-ul si sa vad ca mouse-ul ramane aprins. Prima data am crezut ca se stinge dupa cateva minute, ei bine, ghici, NU S-A STINS.
Am cautat rezolvarea pe Google, dar nu am dat de nimic prea important, tot ce stiam e ca trebuie facute niste setari in Bios.
Am o placa de baza AsRock 960GM -VGS3 FX. 
Ei bine am cautat prin Bios pana am gasit rezolvarea. Mentionez pentru cei care nu prea se pricep in acest domeniu ca nu toate placile de baza au fix acelasi Bios, deci daca nu gasiti exact ce scriu eu aici, e posibil sa aveti alta versiune de Bios.

Ei bine, pentru a rezolva aceasta problema, incepem prin a intra in Bios, logic. Dam restart la PC, in caz ca nu il avem inchis, iar cand apar informatii despre placa de baza deschidem Bios-ul apasand pe tasta DEL. 
Acum ca am intrat in Bios mergem la tabul Advanced folosind sagetile de pe tastatura. 
Acolo intram la ACPI Settings si acolo selectam Suspend To RAM si setam pe [Disabled]
Acum verificam daca se sting luminile de la mouse/tastatura dupa ce inchidem PC-ul.

Asta va rezolva si cu tastatura in caz ca aveti o tastatura iluminata care va face probleme de genul.
Daca nu gasiti ACPI Settings sau Suspend to RAM stiu ca la unele Bios-uri avem inca un tab cu Power Management, cautati acolo.

Aceasta metoda s-ar putea sa nu functioneze pe toate calculatoarele. Aceasta metoda a fost testata doar pe placa mea de baza (AsRock 960GM -VGS3 FX).
UPDATE : Efect secundar, nu mai puteți folosi sleep mode. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu