joi, 25 februarie 2016

joi, februarie 25, 2016
2


Pentru a putea inregistra ecranul telefonului, evident, avem nevoie de un soft.
Acel soft se numeste SCR Screen Recorder, cel mai bine e sa aveti root pe telefon. Am scris un tutorial in care va invat cum faceti root la telefon/tableta aici. SCR Screen Recorder il puteti descarca de aici.
Trebuie sa luom in calcul ca pentru a putea filma decent, avem nevoie de un telefon destul de puternic.
Dupa ce am instalat aplicatia, o deschidem si intram in setari pentru a seta telefonul sa filmeze dupa preferintele fiecaruia. Eu am sa va dau niste setari standard pentru un Wink City.

Encorderul il lasam default.
○Rezolutia videoclipului, depinde cat suporta telefonul. Eu am setat-o la 854x480 fiindca asa se vede cel mai bine pe telefonul meu.
○ Transformarea imaginii, cel mai bine lasam transformarea imaginii pe baza la GPU.
○ Time-lapse inseamna viteza cu care va merge videoclipul. Alegeti cum doriti.
○ Sursa, avem de ales intre microfon, intern(inregistreaza doar sunetele din telefon), mut si Intern + Microfon(cel mai bine folosim casti cu fir pentru a evita ecoul)
○ Rata de sampling e calitatea audio. O setam la cat vrem si la cat credem ca suporta telefonul. 


○ Face Cam, face sa iti apara fata utilizand camera de pe fata in timp ce filmezi ecranul telefonului.
○ Ascundere pictograma de notificare, daca va uitati la poza de mai sus, in bara, apare pictograma de la SCR. Activand optiunea acea pictograma nu va mai aparea.
○ Arata atingerile, iti da ca un feedback atunci cand apesi undeva. O bulina alba..
○Directorul de output. Ei bine, aici vom vorbi ceva mai mult. Cel mai bine e sa setam ca videoclipurile sa le stocheze in cardul MicroSD (sdcard1) deoarece daca lasam pe memoria interna(sdcard0) pot aparea probleme la stocarea videoclipului, si in final sa nu se salveze.
○ Opreste cand se inchide ecranul, activand aceasta optiune, de exemplu daca sunteti intr-un joc si doriti sa inchideti filmarea, pur si simplu apasati butonul de power a telefonului pentru a inchide ecranul ☺.
○Reglati culori inversate, de bifat atunci cand culorile albastru si rosu sunt inversate... asta in cazuri destul de rare.
Restul sunt doar reclame la diferite aplicatii.

Dupa ce am facut setarile, pur si simplu deschidem aplicatia si dam pe Iconita de la SCR. Cea portocalie, pentru a incepe inregistrarea.





Cateva videoclipuri filmate de mine cu SCR.

Tutorial:



Gameplay:

Canalul meu de YouTube nou aici

2 comentarii:

  1. Cum filmez fara a se auzi microfonul. . sa se auda doar sunetul din joc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La setari apeși pe "Sursa" si in loc de microfon selectezi intern, sau ceva asemănător. Nu mai am aplicația instalata si nu mai știu exact.

      Ștergere