vineri, 26 februarie 2016

vineri, februarie 26, 2016


Daca intampinati eroarea Your Computer is Low On Memory este foarte usor sa o rezolvati.
Mergem la Proprieties, in My Computer si apoi apasam pe Advanced system settings.




Dupa ce ni se deschide fereastra mergem la tab-ul "Advanced" si apoi la Performance dam pe Settings.


Dupa ce am intrat la setari, mergem la tab-ul Advanced si la Virtual Memory dam pe Change.

Acolo avem partitiile noastre. Eu am doar doua partitii ( C, D ) dar la voi e posibil sa fie mai multe.
In josul ferestrei bifam Custom size.
Acolo la Initial size vom pune 4800 iar la Maximum size 8400.
Dupa ce am facut acele setari la TOATE PARTITIILE, apasam pe Set. Apoi dam pe Apply la celelalte ferestre.

Odata ce am facut toti acesti pasi, corect, eroarea nu va mai aparea.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu