duminică, 28 februarie 2016

duminică, februarie 28, 2016


Mi s-a intamplat acum un timp ca Viber-ul pe Android sa nu mai trimita mesaje si nici sa nu mai primeasca.
Daca doream sa trimit un mesaj imi aparea eroarea cu Absenta serviciu. Partea ciudata era ca daca eram pe WiFi nu mergea (orice WiFi, am incercat din mai multe parti) , dar cand dadeam pe date mobile mergea perfect. Ei bine, de la un timp nu mai mergea nici cu datele mobile. In disperarea mea, am dat un email la Viber Support, iar ei mi-au dat rezolvarea.
Pentru a putea folosi Viber-ul din nou, mi-au dat o alta versiune decat cea de pe Magazin Play, pe care o puteti gasi aici incarcata de mine pentru a avea un backup.
Inainte sa instalati acest Viber, aveti grija sa il dezinstalati pe cel vechi cu care aveti probleme. Dupa un timp, cand au facut cei de la Viber update pe Magazin Play, l-am instalat si eu, si a mers si merge perfect si acum. Singura explicatie pe care o pot gasi la acest lucru este ca unele update-uri de la Viber nu functioneaza corect pe orice telefon.
Eu am intampinat aceasta problema pe un Wink City si este una dintre singurele probleme intampinate pe el.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu