sâmbătă, 6 februarie 2016

sâmbătă, februarie 06, 2016

In primul rand am sa va explic ce inseamna "favicon".

Favicon-ul reprezinta iconita de langa numele site-ului care apare in tab-uri. Am facut sageata in poza care am pus-o la aceasta postare.

Pentru inceput, avem nevoie de o poza care sa o punem ca favicon.
Deci, luom poza care o dorim si o deschidem cu Paint. 

Dupa ce am deschis poza in paint, avem sus butonul de Resize, dam pe el.

Ni se va deschide o fereastra. Acolo vom avea grija sa selectam "Pixels" in loc de "Percentage" si sa debifam "Maintain Aspect Ratio". Dupa ce am facut aceste lucruri va trebui sa alegem dimensiunile pozei. In general dimensiunea cea mai folosita este de 500x500 , dar daca fisierul depaseste 100kb dupa ce il salvam, va trebui sa punem o rezolutie mai mica (400x400 , 300x300 etc.) .

Dupa ce am facut si am salvat poza cu dimensiunile alese, mergem pe profilul Blogger, intram la site si dam la "Aspect". Acolo ne va aparea prima data Favicon, dam pe "Editati". Acolo apasam unde apare "Choose File" si selectam poza care am facut-o mai devreme.
Dupa ce am facut toti acesti pasi apasam pe ''Salvati".

Si voilla, avem un favicon dragut la site :D . 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu