sâmbătă, 5 martie 2016

sâmbătă, martie 05, 2016


Multi dintre voi care aveti diferite blog-uri/site-uri sigur recunoasteti problema furtului de continut. Deci iti acceseaza cineva site-ul la care te gandesti o mare parte din timp despre ce sa mai postezi, da copy si apoi paste la el pe site fara pic de munca. Acest lucru nu este corect.
Ei bine, este si o metoda pentru a-i impiedica pe "hoti" sa iti fure continutul, chiar daca nu e foarte eficienta. Deci cine vrea sa copie si are cateva cunostinte tot poate copia de la tine de pe site cu cateva metode care nu am sa le scriu aici pentru a nu le da idei.
Avand si eu aceasta problema cu furtul de continut stiam ca exista diferite script-uri pe Google, asa ca am dat un search. In cele din urma am gasit pe o pagina de Facebook un script care celputin la mine merge perfect. Deci nu e facut nimic de mine!
Este compatibil cu scriptul SyntaxHightlighter (scriptul ala in care pun eu codurile).

Script-ul l-am pus pe PasteBin chiar aici. Pentru cei care nu au mai folosit pastebin vreodata, copiati doar codul RAW din josul paginii.

Pentru a pune script-ul pe site faceti urmatorii pasi:
1) Intrati pe Blogger
2) Intrati pe site-ul la care vreti sa adaugati codul (in caz ca aveti mai multe)

3) Mergeti la sablon apoi editati HTML.

Atentie! Mereu inainte de a edita codul HTML la site faceti o copie de rezerva a template-ului. Se face intrand la Sablon -> Faceti o copie de rezerva/restabiliti .
4) Dupa ce apasati pe edit HTML da-ti un click inauntrul ferestrei cu html, apoi apasati CTRL+F.
5) Dupa ce am apasat CTRL+F ne va aparea o casuta de search. In ea scriem </body> si dam enter. Fix sub </body>  vom copia codul care l-am pus pe pastebin aici.

De acum inainte textul de pe site nu mai poate fi selectat, deci prin urmare nu mai poate fi copiat de oricine. Cum am spus, aceasta metoda nu opreste pe toata lumea sa copieze, dar pe 90%  din vizitatori ii va opri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu